joi, 11 martie 2010

Cararea secreta - partea a 8-a

aborigen_gr

Legatura dintre spirit si corp este intima.
Trebuie sa examinam profund daca constiinta EU-ului poate exista separat de corp.
*
Salbaticul aflat pe prima treapta a evolutiei nu are alt inteles al EU-ului decat acela al CORPULUI SI AL DORINTELOR SALE.
*
Este posibil ca inteligenta unui om sa se desprinda de creierul fizic?
Desi gandirea noastra este intim legata de creier, e posibil ca si casatoria cugetarii cu carnea sa fie temporar desfacuta.
Aceasta s-a realizat prin mijlocirea hipnotismului in Occident, si pe calea Yoga in Orient.
Cercetarile realizate de pesoane cu abilitati paranormale, precum si practica spiritismului, orienteaza spre posibilitatea ca spiritul sa aiba experiente independente de corp.
*
Corpul ca atare, nu are constiinta EU-ului, iar perceptia mentala a EU-ului este susceptibila de a se retrage din corpul fizic.
*
Corpul nu este decat o parte din EU, iar izvorul esential si real al notiunii de EU, nu a fost localizat pana acum.
*
Pentru cel care studiaza viata spirituala, sunt necesare sedinte de meditatie privind relatiile dintre CORP si EU.
*
Autoobservarea, repausul mintal si respiratia incetinita, trebuie sa invinga tendinta omului de a se identifica complet cu corpul, cu dorinetele sale si cu intelectul sau.

* * *

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu