duminică, 11 aprilie 2010

15) Tehnici de meditatie dupa Alice Bailey


FORMA DE MEDITATIE

in vederea dezvoltarii concentrarii

STADII :

1. Se trece in starea de relaxare fizica si psihica;
2. Se regleaza ritmul respiratiei, astfel ca aceasta sa devina ritmica si regulata;
3. Se vizualizeaza EU-ul interior intreit - fizic, emotional si mental - ca fiind:
- In contact cu sufletul;
-Un canal pentru energia sufletului, prin intermediul mintii, ca
tre creier, de unde poate fi controlat mecanismul fizic;
4. Cu ajutorul vointei se trece la realizarea actului concentratiei. Aceasta implica o sfortare de a mentine mintea nemiscat asupra unei propozitii, in asa fel incat semnificatia ei sa devina clara in constiinta noastra, independent de cuvintele insile, sau de gandul ca ne aflam in meditatie.
5. Se rosteste, cu atentia concentrata :
"Mai radiant decat soarele, mai pur decat zapada, mai subtil decat eterul este
EU-ul, spiritul in sine. Eu sunt acel EU. Acest EU sunt eu."
6. Se concentreaza asupra cuvintelor :
"TU, DUMNEZEULE, MA VEZI"
Mintea trebuie sa se concentreze fara sovaire asupra semnificatiei, sensului si implicatiilor acestor cuvinte.
7. Se incheie lucrarea de concentrare, rostindu-se cuvintele:

" EXISTA PACEA CARE DEPASESTE INTELEGEREA;
Ea salasluieste in inimile celor ce vietuiesc in Etern.
Exista o putere care reinnoieste toate lucrurile;
ea actionaza prin cei ce au realizat
UNITATEA SINELUI."

* * *


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu