sâmbătă, 8 decembrie 2012

Babel&Amin

In ianuarie 2009 am deschis blogul "Amin", dupa care, in mai, am facut si blogul "Biblioteca Babel" si am fost atat de dornic sa scot la vedere tot ce mi se parea prezentabil la mine, incat in luna ianuarie 2010, contul meu Picasa alocat celor doua bloguri era epuizat. Am recurs la albumul Webshots, care mi-a oferit din start loc pentru o mie de fotografii, cu suplimentare de cate o suta de poze pe luna, incat am postat acolo circa patru mii de ilustratii, pe care le-am transferat prin link pe bloguri, la postarile cuvenite. Dar Webshots s-a transornat in albumul Smile, care nu mai reda pe bloguri pozele preluate prin link, asa ca acestea mi-au ramas neilustrate la circa patru mii de postari, altfel spus, " Bilioteca  Babel" si "Amin" sunt bloguri demolate din cauza albumului Webshots/ Smile. De aceea inaugurez acum blogul BABEL&AMIN, pentru a obtine pe noua adresa de mail loc suficient in Picasa, care sa-mi premita sa refac o parte din postari, ilustrandu-le. Am deja peste 102.300 de vizite pe bloguri in patru ani, si mi-ar veni greu sa renunt la bucuria de a fi vizitat. Blogul "Babel&Amin" nu va fi supraincarcat, rolul sau este sa devina un compendiu al blogurilor principale. Veniti sa ma vizitati, va primesc cu drag.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu